Kami di sini untuk memberi bantuan bagi semua perkhidmatan MoneyGram pada bila-bila masa anda perlukan. Sama ada anda ada pertanyaan atau ingin melaporkan masalah, hubungi Perkhidmatan Pelanggan MoneyGram dan kami akan memberi respon secepat yang mungkin.
Laporkan Penipuan
Mudah sahaja untuk melaporan penipuan secara atas talian, gunakan sahaja borang di bawah dengan memlilih 'Laporkan Penipuan' dalam seksyen ringkas jenis permintaan dan sediakan butiran kejadian.
Jika anda mengesyaki suatu penipuan pada sebuah transaksi yang belum diterima, sila hubungi Pusat Khidmat Pelanggan di <Talian Tetap Malaysia 800817308
Bagi membantu kami menyiasat dan menyelesaikan isu anda, sila sediakan maklumat berikut apabila menghubungi kami:
Nama dan alamat anda
Nombor telefon waktu siang
Masa yang anda mahu kami menghubungi anda
Nombor rujukan transaksi 8-digit
Butiran masalah dan penyelesaian yang diminta
Cara untuk menghubungi kami
Kunjungi soalan yang sering ditanyakan kepada kami untuk jawapan kepada soalan lazim.