Hubungi kami

Hubungi kami, kami sedia membantu!

Kami di sini untuk memberi bantuan bagi semua perkhidmatan MoneyGram pada bila-bila masa anda perlukan. Sama ada anda ada pertanyaan atau ingin melaporkan masalah, hubungi Perkhidmatan Pelanggan MoneyGram dan kami akan memberi respon secepat yang mungkin.

Laporkan Penipuan

Mudah sahaja untuk melaporan penipuan secara atas talian, gunakan sahaja borang di bawah dengan memlilih 'Laporkan Penipuan' dalam seksyen ringkas jenis permintaan dan sediakan butiran kejadian.

Jika anda mengesyaki suatu penipuan pada sebuah transaksi yang belum diterima, sila hubungi Pusat Khidmat Pelanggan di <Talian Tetap Malaysia 800817308

Bagi membantu kami menyiasat dan menyelesaikan isu anda, sila sediakan maklumat berikut apabila menghubungi kami:

  • Nama dan alamat anda
  • Nombor telefon waktu siang
  • Masa yang anda mahu kami menghubungi anda
  • Nombor rujukan transaksi 8-digit
  • Butiran masalah dan penyelesaian yang diminta

Cara untuk menghubungi kami